Pages

Saturday, March 10, 2012

banting with love

8.3.2012 aku ke banting hantar barang ke pelanggan disana..fisrt time naik motor kesana..jauh gak tp enjoy....jum kita tgk apa yg ada kat sana.

terjumpa masjid kat kelang ni..sejuk time ni..pepagi dah keluar rumah lah katakan.

awan pun menarik gak pagi ni.

berenti sekejap di jenjarom...shoot lg

jambatan ni mmg teringat bantingnye...tinggi ooo jambatan ni.

pekan banting di waktu pagi

ini lah kedai makcik aku yg lama aku tak dtg...rindu pada diorg.

pakcik dan makcik yg masih kelihatan muda remaja lg...

jum kita lihat kedai dia....


banyak buku2 kat sini..se

mua utk disewa..komik,majalah,buku dan sebagainya boleh disewa..pakcik tu pun suka baca buku kat situ.

sambung balik perjalanan ke tpt pelanggan..rupanya aku tersesat sampai banting..tpt dia sebelum banting lg rupanya..jummmm

dah settle semua aku pun gerak pulang...singgah kat masjid ni..comel jer masjid ni

cantikkan masjid ni..tp kat luar masjid ni sibuk yang amat..lori penuh lalu lalang disini..

jusco kelang....nak masuk duit takder...

itulah kisahnya kebanting..

semoga bermanfaat

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment